REALIZACJA ZLECENIA
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT ZAKUPÓW W NASZYM SERWISIE
(SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I WYJAŚNIENIA ZNAJDZIESZ w REGULAMINIE)
- Jak kupić wybrany produkt w naszym serwisie ?
Produkty z naszego serwisu mozna zamówić poprzez:
- aplikację dodawania do koszyka na stronie https://lampyrustykalne.pl
- mailowo sklep@lampyrustykalne.pl
- telefonicznie 505 133 232, 502 723 523
- Czy muszę się zarejestrować ?
Rejestracja nie jest wymagana aby zamówić wybrany towar, służy wyłącznie wygodzie - przy następnym odwiedzeniu strony i zamówieniu nie trzeba ponownie wpisywać danych koniecznych przy realizacji zamówienia (adres dostawy, itp), wystarczy się zalogować. Dane rejestracyjne są chronione hasłem klienta i nikt poza nim nie ma do nich dostępu. W przypadku zapomnienia hasła przy logowaniu - system sklepu automatycznie wygeneruje link który zostanie przesłany na maila w celu zmiany hasła.
zapłata
Zamówienie jest każdorazowo potwierdzane.
Realizacja następuje po otrzymaniu przez nas kwoty do zapłaty określonej w zamówieniu.
Ze względu na dłuższy czas realizacji można się umówić na rozłożenie kwoty na zadatek 70 % wartości zlecenia brutto
i płatność końcową.
Prosimy w tej sprawie o kontakt mailowy lub telefoniczny, przygotujemy dokument do wpłaty zadatku.
możliwy ZADATEK
Przy takiej opcji zamówienia lamp pobieramy zadatek minimum w wysokości 70% wartości zamówienia brutto.
Wystawiamy fakturę zaliczkową. Faktura końcowa wystawiana jest po wpłacie całej kwoty w momencie dotarcia lamp do naszej siedziby o czym klient jest niezwłocznie poinformowany.
Po otrzymaniu całej kwoty lampę wysyłamy bez dodatkowych kosztów na podany krajowy adres dostawy przez Zamawiającego.
- Jak mogę zapłacić za zakupione produkty ?
Można zapłacić :
- tradycyjnym przelewem ze swojego banku na dane widniejące w potwierdzeniu zamówienia.
Z powodu trybu zamówienia produktów wytwarzanych na indywidualne zamówienie - nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze.
- Czy można zrezygnować z zakupu po akceptacji zamówienia ?
Można zrezygnować z zamówienia do czasu wpłynięcia całej kwoty lub zadatku na nasze konto za wybrany towar . Bez żadnych kosztów.
Produkty z naszego serwisu https://lampyrustykalne.pl nie są produktami seryjnymi, są wykonywane ręcznie przez producenta na indywidualne zamówienie .
W przypadku zakupu produktów seryjnych obowiązują przepisy określone w naszym Regulaminie.
W przypadku wycofania się z zamówienia po wpłaceniu stosownego zadatku lub całej kwoty , zadatek nie podlega zwrotowi. Sytuacje nietypowe lub sporne rozwiązujemy na korzyść klienta - uzgadniamy wspólnie (kontakt telefoniczny) najlepsze rozwiązanie.
- więcej w Regulaminie
- Na stronach producentów IL FANALE (ilfanale.com ) i FERROLUCE ( ferroluce.it ) są też inne modele niż pokazane na stronie. Czy można je też zamówić ?
Można zamówić każdą lampę pokazaną na stronie producentów lub w ich aktualnych katalogach. Prosimy o podanie Producenta, nazwy i kodu lampy - prześlemy wycenę.
- jakie są koszty dostawy?
KOSZTY DOSTAWY:
Obejmują koszty sprowadzenia lamp z Włoch kurierem do naszej siedziby, my dostarczamy pod wskazany krajowy adres Zamawiającego (bez dodatkowych kosztów).
Przygotowaliśmy też rabat na koszt dostawy uzależniony od wysokości jednorazowego zamówienia jako dodatkowy bonus:
zamówienie brutto do 3000 zł - koszt dostawy brutto 50 zł
zamówienie powyżej 3001 zł - koszt dostawy brutto 0 zł
- jak długo trwa realizacja zamówienia ?
- zwykle 6-8 tygodni od momentu wpłaty kwoty ustalonej za zamówienie.
Terminy mogą się też wydłużyć w okolicy sierpnia i świąt ( w miesiącu sierpniu Włosi mają urlopy) w takiej sytuacji - potwierdzimy termin dostawy..
- jakie są Gwarancje na zakupione przedmioty ?
1. Towary oferowane w sklepie lampyrustykalne.pl posiadają roczną gwarancję obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest liczona od dnia dostawy.
2. Reklamacje można składać listownie na adres firmy SZTUKA WNĘTRZA MARZENA WIECZOREK, Szlinokiemie 36, 16-515 Puńsk lub pocztą elektroniczną sklep@lampyrustykalne.pl
lub osobiście w siedzibie firmy wraz z opisem czego dotyczy oraz ze zdjęciami uszkodzonego przedmiotu.
- Co w przypadku uszkodzenia w transporcie ?
W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia w czasie transportu prosimy dodatkowo o scan lub kopię protokołu szkody spisanego z kurierem.
Jeśli jest to niemożliwe np. w przypadku przesyłki na palecie lub dużej ilości lamp - uwzględniamy zgłoszenie do 24 godz od momentu dostawy - telefonicznie 502 723 523 lub 505 133 232 lub mailowo: sklep@lampyrustykalne.pl określając jaki jest typ uszkodzenia (zdjęcie) i opis.
W takim przypadku wymieniamy uszkodzoną część na nasz koszt włącznie z kosztami przesyłki. W przypadku wymiany części lub całości lampy , niestety, termin wymiany będzie do 8 tyg od momentu zgłoszenia usterki aby producent mógł przygotować nową część, za co bardzo przepraszamy.
W przypadku gdy towar zostanie przesłany przed uznaniem reklamacji, koszty przesyłki poniesie nabywca. W takim przypadku nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Po uznaniu zasadności reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji z powodu uszkodzenia towaru przez użytkownika, wszelkie koszty ewentualnych operacji ponosi Klient. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty wszelkich operacji ponosi prowadzący sklep lampyrustykalne.pl .
Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jeżeli po tym czasie prowadzący sklep lampyrustykalne.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, że uznał roszczenia za uzasadnione.
W przypadku różnicy zdań sklep deklaruje gotowość rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze pozasądowej.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z zamówieniem zgodnie z Art. 10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem nie zawiadomi o tym fakcie sklepu.
- jeśli potrzeba dodatkowych wyjaśnień, prosimy o telefon: 502 723 523, 505 133 232 lub mail: sklep@lampyrustykalne.pl