REALIZACJA ZLECENIA - Lampy rustykalne

Przejdź do treści

REALIZACJA ZLECENIA

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT ZAKUPÓW W NASZYM SERWISIE
(SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I WYJAŚNIENIA ZNAJDZIESZ w REGULAMINIE)

- Jak kupić wybrany produkt w naszym serwisie ?

  Produkty z naszego serwisu mozna zamówić poprzez:
  - aplikację dodawania do koszyka na stronie ww.lampyrustykalne.pl
  - mailowo   lampyrustykalne@gmail.com
  - telefonicznie 505 133 232,  502 723 523

- Czy muszę się zarejestrować ?
  Rejestracja nie jest wymagana aby zamówić wybrany towar, służy wyłącznie wygodzie -  przy następnym odwiedzeniu strony i zamówieniu  nie trzeba ponownie wpisywać  danych koniecznych przy realizacji zamówienia (adres dostawy, itp), wystarczy się zalogować.     Dane rejestracyjne są chronione hasłem klienta i nikt poza nim nie ma do nich dostępu.  W przypadku zapomnienia hasła przy logowaniu - system sklepu  automatycznie wygeneruje link który zostanie przesłany na maila w celu zmiany hasła.  

zapłata

  Zamówienie jest każdorazowo potwierdzane.  
  Realizacja następuje po otrzymaniu przez nas kwoty do zapłaty określonej w zamówieniu.
  Ze względu na dłuższy czas realizacji można się umówić na rozłożenie kwoty na zadatek 70 % wartości zlecenia brutto
i płatność końcową.
  Prosimy w tej sprawie o kontakt mailowy lub telefoniczny, przygotujemy dokument do wpłaty zadatku.

możliwy ZADATEK

  Przy takiej opcji zamówienia lamp pobieramy zadatek minimum w wysokości 70% wartości zamówienia brutto.
  Wystawiamy fakturę zaliczkową. Faktura końcowa wystawiana jest po wpłacie całej kwoty w momencie dotarcia lamp do naszej siedziby o czym klient jest niezwłocznie poinformowany.
  Po otrzymaniu całej kwoty lampę wysyłamy bez dodatkowych kosztów na podany krajowy adres dostawy przez Zamawiającego.

- Jak mogę zapłacić za zakupione produkty ?

Można zapłacić :
  - tradycyjnym przelewem ze swojego banku na dane widniejące w potwierdzeniu zamówienia.
  Z powodu trybu zamówienia produktów wytwarzanych na indywidualne zamówienie - nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze.

- Czy można zrezygnować z zakupu po akceptacji zamówienia ?

  Można zrezygnować z zamówienia do czasu wpłynięcia całej kwoty lub zadatku na nasze konto za wybrany towar . Bez żadnych kosztów.  
  Produkty z naszego serwisu www.lampyrustykalne.pl nie są produktami seryjnymi, są wykonywane ręcznie przez producenta na indywidualne zamówienie .
  W przypadku zakupu produktów seryjnych obowiązują przepisy określone w naszym Regulaminie.
  W przypadku wycofania się z zamówienia po wpłaceniu stosownego zadatku lub całej kwoty , zadatek nie podlega zwrotowi. Sytuacje nietypowe lub sporne rozwiązujemy na korzyść klienta - uzgadniamy wspólnie (kontakt telefoniczny) najlepsze rozwiązanie.
        - więcej w Regulaminie

- Na stronach producentów IL FANALE (ilfanale.com ) i FERROLUCE ( ferroluce.it ) są też inne modele niż pokazane na stronie. Czy można je też zamówić ?

  Można zamówić każdą lampę pokazaną na stronie producentów lub w ich aktualnych katalogach.  Prosimy o podanie Producenta, nazwy i kodu lampy - prześlemy wycenę.
  
- jakie są koszty dostawy?

KOSZTY DOSTAWY:
  Obejmują koszty sprowadzenia lamp z Włoch kurierem do naszej siedziby, my dostarczamy pod wskazany krajowy adres Zamawiającego (bez dodatkowych kosztów).

  Przygotowaliśmy też rabat na koszt dostawy uzależniony od wysokości jednorazowego zamówienia jako dodatkowy bonus:

  zamówienie brutto do 3000 zł  - koszt dostawy brutto 50 zł  

  zamówienie powyżej 3001 zł - koszt dostawy brutto 0 zł

- jak długo trwa realizacja zamówienia ?

  -  zwykle 6-8 tygodni od momentu wpłaty kwoty ustalonej za zamówienie.

  Terminy mogą się też wydłużyć w okolicy sierpnia i świąt ( w miesiącu sierpniu Włosi mają urlopy) w takiej sytuacji - potwierdzimy termin dostawy..
 
- jakie są Gwarancje na zakupione przedmioty ?

 1. Towary oferowane w sklepie lampyrustykalne.pl posiadają roczną gwarancję obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest liczona od dnia dostawy.
 2. Reklamacje można składać listownie na adres firmy SZTUKA WNĘTRZA MARZENA WIECZOREK, Szlinokiemie 36, 16-515 Puńsk lub pocztą elektroniczną lampyrustykalne@gmail.com
  lub osobiście w siedzibie firmy wraz z opisem czego dotyczy oraz ze zdjęciami uszkodzonego przedmiotu.

- Co w przypadku uszkodzenia w transporcie ?

   W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia w czasie transportu prosimy dodatkowo o scan lub kopię protokołu szkody spisanego z kurierem.
  Jeśli jest to niemożliwe np. w przypadku przesyłki na palecie lub dużej ilości lamp - uwzględniamy zgłoszenie do 24 godz od momentu dostawy - telefonicznie 502 723 523 lub  505 133 232 lub mailowo: lampyrustykalne@gmail.com  określając jaki jest typ uszkodzenia (zdjęcie) i opis.  
  W takim przypadku wymieniamy uszkodzoną część na nasz koszt włącznie z kosztami przesyłki.  W przypadku wymiany części lub całości lampy , niestety,  termin wymiany będzie do 8 tyg od momentu zgłoszenia usterki aby producent mógł przygotować nową część, za co bardzo przepraszamy.
  W przypadku gdy towar zostanie przesłany przed uznaniem reklamacji, koszty przesyłki poniesie nabywca. W takim przypadku nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Po uznaniu zasadności reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji z powodu  uszkodzenia towaru przez użytkownika, wszelkie koszty ewentualnych operacji ponosi Klient. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty wszelkich operacji ponosi prowadzący sklep lampyrustykalne.pl .

Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jeżeli po tym czasie prowadzący sklep lampyrustykalne.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, że uznał roszczenia za uzasadnione.
          W przypadku różnicy zdań sklep deklaruje gotowość rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze pozasądowej.

Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z zamówieniem  zgodnie z Art. 10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem nie zawiadomi o tym fakcie sklepu.

 - jeśli potrzeba dodatkowych wyjaśnień, prosimy o telefon: 502 723 523,  505 133 232  lub mail: lampyrustykalne@gmail.com


SZTUKA WNĘTRZA MARZENA WIECZOREK
sklep@lampyrustykalne.pl
tel:  502 723 523,  505 133  232
Wróć do spisu treści