REALIZACJA ZLECENIA - Lampy rustykalne

SKLEP Z LAMPAMI WŁOSKICH PRODUCENTÓW
sklep z lampami włoskich producentów
Przejdź do treści

REALIZACJA ZLECENIA


NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT ZAKUPÓW W NASZYM SERWISIE
  (SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I WYJAŚNIENIA ZNAJDZIESZ w REGULAMINIE)

- Jak kupić wybrany produkt w naszym serwisie ?

  Produkty z naszego serwisu mozna zamówić poprzez:
aplikację dodawania do koszyka na stronie ww.lampyrustykalne.pl
lub telefonicznie 505 133 232,  502 723 523
lub poprzez kontakt bezpośredni w naszej pracowni w Olsztynie 10-410 (Warmia) na ul. Lubelskiej 43 b .
zapłata
Zamówienie jest każdorazowo potwierdzane.  Realizacja następuje po otrzymaniu przez nas kwoty do zapłaty określonej w zamówieniu.
Ze względu na dłuższy czas realizacji można się umówić na rozłożenie kwoty na zadatek 70 % wartości zlecenia brutto i płatność końcową, prosimy w tej sprawie o kontakt mailowy lub telefoniczny.

możliwy ZADATEK
Przy takiej opcji zamówienia lamp pobieramy zadatek minimum w wysokości 70% wartości zamówienia brutto. Wystawiamy fakturę zaliczkową. Faktura końcowa wystawiana jest po wpłacie całej kwoty w momencie dotarcia lamp do naszej siedziby o czym klient jest niezwłocznie poinformowany.
Po otrzymaniu całej kwoty lampę wysyłamy bez dodatkowych kosztów na podany krajowy adres dostawy przez Zamawiającego.

- Jak mogę zapłacić za zakupione produkty ?
  Można zapłacić :
- tradycyjnym przelewem ze swojego banku na dane widniejące w potwierdzeniu zamówienia
- w siedzibie firmy - gotówką . Z powodu trybu zamówienia produktów wytwarzanych na indywidualne zamówienie - nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze.

- Czy można zrezygnować z zakupu po akceptacji zamówienia ?

  Można zrezygnować z zamówienia do czasu wpłynięcia całej kwoty lub zadatku na nasze konto za wybrany towar . Bez żadnych kosztów.  

Produkty z naszego serwisu www.lampyrustykalne.pl nie są produktami seryjnymi, są wykonywane ręcznie przez producenta na indywidualne zamówienie .
W przypadku zakupu produktów seryjnych obowiązują przepisy określone w naszym Regulaminie.

W przypadku wycofania się z zamówienia po wpłaceniu stosownego zadatku, zadatek nie podlega zwrotowi.
          - więcej w Regulaminie

- W katalogu firm IL FANALE i FERROLUCE są też inne modele niż pokazane na stronie. Czy można je też zamówić ?

Można zamówić każdą lampę z katalogu.
  W przypadku chęci zakupu lamp zawartych w katalogu, a nie pokazanych w sklepie prosimy o indywidualny kontakt mailowy lub telefoniczny.

- jakie są koszty dostawy?

  KOSZTY DOSTAWY:
  obejmują koszty sprowadzenia lamp z Włoch kurierem do naszej siedziby w Olsztynie, my dostarczamy pod wskazany krajowy adres Zamawiającego bez dodatkowych kosztów.

Przygotowalismy też rabat na koszt dostawy uzależniony od wysokości jednorazowego zamówienia jako dodatkowy bonus:

zamówienie brutto do 3000 zł  - koszt dostawy brutto 60 zł  

zamówienie powyżej 3001 zł - koszt dostawy brutto 0 zł

- jak długo trwa realizacja zamówienia ?

-  zwykle 6-8 tygodni od momentu wpłaty kwoty ustalonej za zamówienie.
UWAGA: W związku z panującymi obostrzeniami związanymi z tzw pandemią realizacja może się wydłużyć na etapie przesyłki zagranicznej do naszej siedziby,  gdzie producent najpierw wysyła lampy,  o 1-2 tyg . Bardzo prosimy o wyrozumiałość.
 
terminy mogą się też wydłużyć w okolicy sierpnia i świąt ( w miesiącu sierpniu Włosi mają urlopy) w takiej sytuacji - potwierdzimy termin dostawy..
  
- jakie są Gwarancje na zakupione przedmioty ?

 1. Towary oferowane w sklepie lampyrustykalne.pl posiadają roczną gwarancję obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest liczona od dnia dostawy.

 2. Reklamacje można składać listownie na adres firmy SZTUKA WNĘTRZA MARZENA WIECZOREK, Szlinokiemie 36, 16-515 Puńsk lub pocztą elektroniczną lampyrustykalne@gmail.com lub osobiście w siedzibie firmy wraz z opisem czego dotyczy oraz ze zdjęciami uszkodzonego przedmiotu.

W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia w czasie transportu prosimy dodatkowo o scan lub kopię protokołu szkody spisanego z kurierem.

Każda ZAMÓWIONA LAMPA najpierw jest dostarczona na nasz adres firmy i w miarę możliwości sprawdzamy, czy jest bez uszkodzeń i zgodna z zamówieniem, niektóre lampy są tak zapakowane, że nie można ich sprawdzić aby nie osłabiać opakowania, dlatego też prosimy o sprawdzenie przy kurierze.

Przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera, podstawą rozpatrzenia reklamacji uszkodzonego podczas transportu przedmiotu lub jego ubytku jest protokół szkody sporządzony w chwili odbioru przesyłki spisany wraz z kurierem. Protokół zawiera opis uszkodzeń, datę i czas dostawy. Przyjęcie przesyłki i podpisanie odbioru bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytuł szkody powstałej w transporcie. Każdy wysłany przez nas przedmiot jest nowy i bardzo starannie spakowany.

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia uszkodzony towar a przypadku uszkodzenia w transporcie także oryginał protokołu szkody należy przesłać na adres firmy (SZTUKA WNĘTRZA MARZENA WIECZOREK, Szlinokiemie 36, 16-515 Puńsk, tel 502 723 523).
W przypadku gdy towar zostanie przesłany przed uznaniem reklamacji, koszty przesyłki poniesie nabywca. W takim przypadku nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Po uznaniu zasadności reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji z powodu uszkodzenia towaru przez użytkownika , wszelkie koszty ewentualnych operacji ponosi Klient. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty wszelkich operacji ponosi prowadzący sklep lampyrustykalne.pl .
 3. Reklamacje rozpatrywane będą ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jeżeli po tym czasie prowadzący sklep lampyrustykalne.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, że uznał roszczenia za uzasadnione.
           W przypadku różnicy zdań sklep deklaruje gotowość rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze pozasądowej.

 4. Każdy produkt lub jego część (np. klosz lampy), który został uszkodzony w trakcie dostawy lub okazał się niepełnowartościowy zostanie wymieniony na nowy na koszt sklepu lampyrustykalne.pl .Wymiana towaru na nowy następuje niezwłocznie jeśli towar jest dostępny w magazynie lub w terminie od 4 do 8 tygodni jeśli towar nie jest dostępny. O terminie klient jest każdorazowo informowany indywidualnie. Jeśli z powodu wyczerpania zapasów lub innych przyczyn wymiana będzie niemożliwa, zaoferujemy inny towar lub zwrócimy w całości wpłaconą kwotę.

5. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym fakcie sklepu.
     - jeśli potrzeba dodatkowych wyjaśnień, prosimy o telefon lub mail.


Wróć do spisu treści